Passenger ewt fb-gs arasında oynanan maçta şuanda olaylar çıktı gs taraftarının sahaya yabancı madde atmasyla birlkte fb takımı sahayı terketti we soyunma odasına gitti,şuan gs taraftarı stadtan çıkarılıo... edit:http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=63702 burda konu warmış özür oraya taşınabilr yöneticiler!!