Anelka_39_ yorum bekliyorum nsl:confused: :o http://img198.imageshack.us/my.php?image=we9template5bs2kg9eh.jpg
DarkWhite22 Bence bayağı ii olmuş.Ama bir eksik varmış gibi onu da bulabilirsem söylerim.Ama genelde gayet güzel olmuş tebrikler.
H-KaN Ya Bayrak ve Nike logosu kücük gibi yani yanis anlama cok güzel olmusda ama fazla bi is degil bu formayi yapmak daha zorlarini yap ve git gide daha güzel formalar ellinden cikar