kuvvetmira Arkadaşlar winning eleven10 da oyuncular sanki koşma tusuna basınca pek fazla hızlanmıyor gıbıler.Oncekı wınnınglerde basılı tutunca depara kalkıyolardı.Bunda farklı bısey mı uygulamamız gerekıyor?
atisnz banamı ole geldi bilmiorum ama arsenalın sahasında oyuncular hızlı koşuyolar anlamadım başka sahada oynadığım zaman sankı biraz daha yavaşlar...
cekirge1907 arkadaslar level dısında 2 yıldız secenegı daha var ben onları brını 4 oburu zaten uctu 3 yaptım oyun cok hızlı bence nedemek olduklarını bılmıyorum bılen varsa yardım cı olsun
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 abicim hala japoncamı oynuyorsunuz boşunamı koyduk ingilizce yamayı bilmşiyorum :( Keşke dvd-writer olsada japonca oynamasak
KoreSh Konuyu yanlış yere açmışsın kardeşim madde 22'ye göre forum yetkilileri konunu wining eleven 10 bölümüne taşıyabilirler.
kuvvetmira Orjinal Mesajı Yazan: KoreSh Konuyu yanlış yere açmışsın kardeşim madde 22'ye göre forum yetkilileri konunu wining eleven 10 bölümüne taşıyabilirler. Konuyu açtıgımda winning eleven10 forumu açılmamıstı.Taşınması iyi olur.