DarkWhite22 Çok güzel olmuş ellerine sağlık, bundan iisi Şam da kayısı.Yani Şam da kayısı zor olduğu için bunlar bayağı ii.
Anelka_39_ Orjinal Mesajı Yazan: İsamo_07 Anelkayı yaptım ama kafa yapısı ile oynayamadım uptade yapacam bu bmp si Face cok ii saol :)
alexandro06 http://img264.imageshack.us/img264/5033/sonserat1fv.jpg bu resmi yapablrmisin?ben kendim yaptımda...ama bide baska biri yapsin dedim..baskasi yaparsa daha iyi olur diye düsündüm.yapıp .bin dosyasini linkle koyarmısın