Sevgili Renkdaşlar,Fenerbahçe Aşıkları,
Bununla ilgili daha önce açılmış olan Topic olmasına rağmen bu yeni Topicte tekrar sizlerle paylaşmak istedim.
Fenerbahçe'mizin mabedimizde oynayacak olduğu K.Erciyesspor maçı bilindiği gibi seyircisiz oynanacaktır.
Sahadaki ter dökecek neferlerimizi yanlız bırakmamak için organizasyon düzenlemekteyiz.Aşağıda sizlere aktarmaya çalışacağımız bilgiler doğrultusunda bizlere ve en başta FENERBAHÇE'mize destek vermenizi rica eder,saygılarımızı sunarız.
1)Takımımız 16.30 saatinde Samandıra'dan hareketle tahmini olarak 17.15 civarında Mabedimizde olacaktır.Takımımız Samandıra'dan mabede gelirken onlara konvoy halinde eşlik edeceğiz.Konvoya katılabilecek durumu müsait arkadaşlarımızın 16.15 de Samandıra'da olmalarını rica ediyoruz.
2)Takım mabede geldiğinde mabedimizin çevresinde bizlerden oluşturulacak GERÇEK TARAFTAR ZİNCİRİ meydana getireceğiz.Mabedi el ele tutuşmak suretiyle çevreleyeceğiz.
3)Son olarakta Bombayı patlatıp sizlere iletmekten onur duyduğumuz konuyu yazıyoruz.
Saat 18.30 dan itibaren Salıpazarında toplanıp FENERBAHÇE'mizin mabeddeki son maçını orada kurulacak olan DEV EKRANDAN seyredip kurulacak olan SES Düzeni vasıtasıylada desteğimizi boğazlarımız patlayıncaya kadar onlara hissettireceğiz.
Hepinizi bu organizasyonla ilgili olarak orada olmaya davet ediyoruz der ve şu anda bile bunları yazarken tüylerimizin diken diken olduğunu ve gözlerimizin dolduğunu belirtmek isteriz.
Saygılarımızla
Fenerlist Tribün Çalışma Grubu