yapana helal olsun diyorum...
ilginç bi çalışma..
gitti boğazın karizması.güzelmiş
hehe güselmiş walla:)
Aman allahim allah korusun tok tok tok:D
aboov o ne :)
tek kelimeyle müthiş bi çalışma allah göstermesin böle bişiyi yaa :)
harbi süper olmus haa
Yazık..
çok büyük bi afet olmadığı sürece böle bişe düşünemiorm..
iyi bir çalışma allah göstermesin
güzel yapmışlar ama inşallah böyle görmeyiz hiç
yok devenin sol kramponu :)
calısma super
güzelmiş...
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: