XII beyler sonunda foto.makinasını almayı akıl ettim giderken :D saka bi yana bu konu burayamı açılırmı bilmeme ama allah bütün SCN üYelerine Nasip Etsin..
XII Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin abi bu ne yaa!! o nası bi yatak odası allahım.. Kaç paraymış buranın kirası?? söylemiyorki şerefsiz :D:D:D
Passenger eyy maşllh allh arttırsın dicem ama yeterince arttırmış zaten :Dgüsel walla beğndim ewini bi kaç kere misafirliğe gitmiştim zaten çaktrmayın :D
S n i p e r Bu resim sallama kardeşim maldiv adalarında bir ev diye power point sunucusu olarak bin kere gördüm bu resimleri milleti kandırmayın Ronaldinho ile bi alakası yok
ŞANLI_ ronaldinho'nun fiziğini karşıma getiriorum bide bu eve bakıorum, HİÇ yakışmıyor yaa :D:D bana göre onun diil ama genede düşünemiorum.
Ozzy_AFR eskiden bi konu vardı jordan ın evi diye onunla kapısır bu ev :d nedense ronaldinho evinde goruntulenmeyi hic sevmiomus herlde :p
cracks valla stiline ,tipine ve kişiliğine uygun bi ev diil bence yaw:) çok egzotiq yaw :) daha yeşilli bişeler beklerdim..
ismet_nash ilk defa mı gördünüz arkadaşlar shaq ın daha büyük user saymıyorum zaten jordan ise köy kurmuş....
cracks http://galeri.milliyet.com.tr/tamsayfa/unlulerinevleri/ ünlülerin evleri size benden kıyak ;) http://www.seeing-stars.com/Live/StarsAddresses_C.shtml burdada yine ünlülerin adresler ive evleri var.