CAGLAR_OMURTEPE sen niye kargaşa yaratmaya çalışıyosun ki adam gsnin kini koymuş sende git ayrı konu aç fb 6-0 opmov yapan var mı die!:mad: .Adam msj'ı okuduğu zaman sinirlenecek.Sonra fenere laf edecek senin yüzünden ban cezası yiycek!! Yapma lütfen !!!