warcry http://rapidshare.de/files/19608533/XXX.rar.html tezahüratlar için olumlu veya olumsuz düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim !!!
taylankoban süper olmuşşşşşşşşşşş abiiii manyaqq tezarühatlartrrr zaten adam gibi yama yokkk bunlar oyuna renk kattı ellerine sağlık
spencer Taylankoban sen galibaa yamaları görmemişsin adam gibi yama yok demişsinde bu yama güsel yamalardan biri diğer yamalara ayıp olmasın yani :D
Thor Lazio hariç diğer 3 takım çok iyi geldi galdi bana.(Yanlış anlama Lazio tezahüratları kötü olmuş demiyorum sadece diğer 3 takımı sevdiğim için:)).
Denisa Arkadaşım sağol ama bu indir diğimiz dosyayı hangi dosyaya yüklücez .-dünya bir gündür oda bugündür-
warcry dkz studio oması gerekir.dkz studio dan oyunun dat dosyası içinden 0_sound u açıp ayın numaralı dosyaları importlaycaksın importladığın 0_sound dosyasını Save as le kaydedip Konamı/dat/=-sound un üstüne kopyala...
warcry Orjinal Mesajı Yazan: Kiira Lazio hariç diğer 3 takım çok iyi geldi galdi bana.(Yanlış anlama Lazio tezahüratları kötü olmuş demiyorum sadece diğer 3 takımı sevdiğim için:)). heheheeh tezahüratları beğendiğine sevindim.. bende sevmem zaten lazio yu:)
warcry Arkadaşlar alman takımlarının 0_sound id lerini veya bundesliganın id lerini biliyorsanız lütfen benimle paylaşın....!!!