powerci arkadaslar cok acil yardım edin.faceyi adobe pohoto shopta bitirdim yalnız ggs den nasıl import edıcem bilmıyorum lütfen cevap yazın ne yapmam gerek
S n i p e r 0_text.afs dosyasını GGS ile açtığında uygun olan face üzerine import edicen hepsi bu kadar
powerci evet actım ggsden dosyayı ama adobede yaptıgım faceyi nereye ve nasıl save edicem importlamak için.yardım et tesekkur ederım
powerci kardesim biliyom videosunu izledim ama adobeden bmp olarak kaydedıyom yaptığım faceyi ggs de acmıyo error verıyo