aziz yıldırımın yaptığı işler ortada çok büyük bunda şüphe yok..
ama bu itttifakı o kendi istedi her kulube düşmanı gibi yaklaşıyor... ve kendini çok beğenmiş
ama tek merak ettiğim şey galatasaraylılar biz bu maçı kazandıktan sonra beşiktaş sevgilisi olcaklarmı acaba yani gene beşiktaşı destekliceklermi...