Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21
Niye Fener - bjk topicleri kapatiliyor? Asiriya kacan ne mesajlari varmis? surda takimimin taraftarlariyla doya doya bu zaferi kutliyamiyacakmiyim? illa baska bir adli konu mu acilmasi lazim? Siz her nekadar da engellemiyoruz desenizde BU engelleniyor iste.....
kardeş ben bu forumda garip şeyler olduğuna inanıyorum, Bjk-Fb topiğini ben açmıiım Beşiktaş bölümünde, geçen bi gördüm fb bölümüne taşınmış, ondan sonra ortadan kayboldu(gerekçe saçma msjlarmış) sonra bi baktım Genel Tartışma bölümüne taşınmış, Neden Beşiktaş bölümünden kaldırıldı hala anlamış deilim... 2gün önce "TFF den Fb ve Gs ye büyük ceza" diye topik açtım bi baktım bikaç saat sonra Yanına(TFF den bi şaibe daha) yazısı eklenmiş, kaç tane foruma üyeyim bu olaylar bu forumda oluyo sadece.fenerli kardeşler istediklerini sölüyo, çok zor ceza alırken bizimkiler hemen cezalanıyor, ne iştir anlamadım... Genel Tarışmada BJK-FB nin işine yahuuuu? Unutmayın, BUrası ne antu forumu ne de ultraslan...
saygılı olalım lütfen...