polat1907 arkadaşlar ben manejerliğe başlıyorum barselonayı aldım takımım birinci ama birden bikaç maç sonra karşıma bi ekran çıkıyor bana seçme hakkı vermeden beni barca hariç her takım agidebilirsin diyor bi yardım ederseniz çok sevinirm
polat1907 takım birinci arkadaşım 10 puan farkla birinci sırada ama genede yolluyor takım seç diyor ve bana yönettiğim takımımı seçme hakkı tanımıyor
polat1907 arkadaşlar kimse bilmiyormu niye olduğunu kimsye eolmuyormu yardım ederseniz sevirnim lig bitmiyor
p_hooijdonk sende başka takım al... sonra kovulunca barçaya geç arkadaşım... walla benim aklıma bir tek bu gelio....
ghostslord birader takımı batırıyorsundurda ondan bunu önlemek için oyuncu sat ,oyuuncularının maç başına aldığı parayı düşür daha iii kazanırsın lig biter
Anxiety ayrıca saygınlığın azalıncada atıyorlar öncelikle çok yüksek miktarda paran olması lazım barçayı yönetebilmek için. bide barçadan başka takım mı yok. menagerliğinin kaçıncı yılındasın?