bjklifatih Evet oyunu bitirim Türkiye ile cok zevkli oldu birkac screen var sizde koyun sizin screenleri:D (not: Fatih Batur benim:D:);)) http://img501.imageshack.us/img501/6807/10tq.jpg http://img501.imageshack.us/img501/7/22hu.jpg http://img350.imageshack.us/img350/5421/32go.jpg http://img350.imageshack.us/img350/4513/44dr.jpg http://img501.imageshack.us/img501/9059/532lz.jpg
Legend_Ghost_2307 finalde kimle oynadın bende aldım kupayı rakip ukraynaydı ya ? yarı finalde maliyi yendim hiç güçlü takım yoktu ya :D
Legend_Ghost_2307 bende yarı finale mali kaldı ya ama ii top oynuyolar zar zor yendim world class ta frikikten çatala attı ya ?
Thor "The Most Entertaining Team" ödülü neye göre nasıl veriliyor? Keşke kupa töreninden de Screenshot koysaydın.
Legend_Ghost_2307 kupa töreni kötü ya bi yere çıkıolar kupa almaya sahaya , merdivenlerden çıkıolar görünmüyo merdiven kupa desen hiç benzememiş walla 2006 nın aynısı takım diil ülke sade
BEGBIE Yıllardır ki fifa 98 den başladım daha öncesi olan arkadaşlarda vardır PES dahil adam gibi ödül töreni yapamadılar....
MercilesS Bende katılıyorum bu konuya ödül törenini henüz yapmayı başaran bi oyun yok bende her seferinde kupayı alınca biraz keyifle töreni izlemek istiyorum ama her oyunda içimde patlıyor. Ama dier oyunlarına göre FIFA yine'de bişeyler yapmış bunda en azından kupayı havaya kaldırıyorlar daha önce o da yoktu.