teknikerali arkadaşlar fifa 2006 da röveşeta vb hareketlerin nasıl yapıldığını bilen varmı? teşekkürler
_FurKaN_ O şans eseri olıyo benim bildiğim çünkü ben kafaya çıkmıştım adam roveşata çekti nasıl oldu bende anlamadım
Maniak_Vagrant Al işte link http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=964&kanalid=5
..ogalican.. güzel ama animations patch de kaleci hataları oluyor kalecide W ye bassan bile top gelinceye kadar bekliyor böyle 5 gol yedim
Çello Hiçbir yamayı kullanmayın. Yamalar bir yeri duzeltirken diğer bir yeri bozuyor. O bakimdan oyunun orijinali ile sakin oynamayın.Belki sadece Turkçeleştirilmişini kullanabilirsiniz. Ama onu da deneyerek.Fifa2005'deki Turkçeleştirme iyiydi.
..ogalican.. haklı olduğun yanlarda var haksız olduğunda ben bu forumda birkaç kişinin yaptığı yamaları yüklerim öyle herkezinkini yüklemem bu yapabilceğin ilk önlem 6 cdlik bir oyunu kurmak bayağı zaman alıyo...