clevererthanu konaminin sitesinde sonbahar da çıkacağı soylenmiş. yani pes 6 yı bu sonbahar dan once oynamayı unutun :D bazı arkdşlar da we 10 un erken çıkmasıyla bi ilişki kuruolar ama we 10 nun çıkış nedeni dünya kupası. yani pes 6 we 10 la aynı zamanda çıkmadıına gore yazın felan beklemeyin...
bayram21 winnin eleven 10 pc için çıkmış. bir sitede downlod ını vermişler.ama oyun japoncaymış yakında türkçeye çevirirler.ben indirmeye başladım..
Exvision Farkındamısınız bilmiyorum ama yasal olmayan bir paylaşım istemektesiniz. Forum kuralları madde ; **17.** Crack ve serial gibi yasadışı şeylerin paylaşımı yasaktır .