ben buldum galiba arkadaşlar bendede ekran beyaz gözüküyordu şu dosyaları sırasıyla yüklediğimiz zmn sorun halloluyor
Bu Sayfaya Giriyoruz
1. olarak Microsoft .NET Framework bunu indiriyoruz.
2. olarak Catalyst Control Center Only bunu indiriyoruz.
3. olarak AVIVO Video Converter Engine.
bu dosyaları indirip burdaki sıraya göre yükleyeceksiniz hepsini yükletikten sora bilgisayarı yeniden başlatın Sonra OYNAYIN..
Walla ben böyle yaptım oldu size kolay gelsin...:)