speed59 nasıl isticem kardeşş yaa 2012 deyim yıllarımı verdim o takıma galatasaraya nasıl isticem sezon sonunda transfer bütçesini duyurur ken mi???
KocumVolkan kendi menejer profilinde şu işlemi uyguluyacaksın , kulub güveni / yönetime istek yap / daha fazla transfer kaynagı , bu işlemi uyguladıkdan sonra sana haber verecekler... ;)
CRNL Kulube yıllarımı verdim diyorsun iyi zaferlerde elde ettiysen Başkandan teklif yap kabul etmezse ultimatomu kabul et mecburen seni durdururlar ve kabul ederler.. Ama bu dediklerim sadece takımda en üst seviyede yerin varsa geçerli;)
speed59 tamam kardeşlerr deiklerinizi yapıcam aramızda bizi küçük gören arkadaşlarda var ama olsun yaa o da iii :(
speed59 arkadaşlar yeni yöetim aldı galatasarayı çok şanslıyım ben yaaa... beni de başına çağırdı 31$ bütçe var ooof oooff
musty ingiltere 4.liginde stockportu yönetiyorum maaş bütçesi 900bin dolar transfer bütçesi 48bin dolar gene de 3.lige çıkıyorum bu sene..free transferden alırız bi kaç kişi
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: speed59 arkadaşlar yeni yöetim aldı galatasarayı çok şanslıyım ben yaaa... beni de başına çağırdı 31$ bütçe var ooof oooff yönetimden yeni bir stad iste cünkü stad gelirleri cok önemli. bunlari yine sikinti yasama diye söylüyorum
fatihresat Orjinal Mesajı Yazan: NoumaBJK isitma sistemi cok yararli daha fazla taraftar gelio Ardaşım senin söylediğin bu olay yani ısıtma sistemi taraftarı ısıtmıyo... Sadece hava şartlarında yani yoğun kar yagışında felan ertelenen maçların ertelenmesini önlüyo... Zaten bu erteleme olayıda arada sırada kuzey liğlerde gerçekleşiyo... Benim şuan bütcem Getafe ile 30 milyon $ ilk takımın başına geçtiğimde -5 milyon $ 4 yılda bu seviyeye geldi...