"F.Bahçe şampiyon olur, diyen şerefsizdir. G.Saray’da para kazanıyorum, ihanet etmem"
Hırvat oyuncumuz sessizliğini bozdu, hakkındaki iddialarla ilgili çok çarpıcı konuştu. Özel açıklamalar yapan savunma oyuncusu son günlerde kendisiyle ilgili bir yıpratma kampanyası başlatıldığını ileri sürerek, şunları söyledi: “Galatasaray dışında ne bir kulüple görüştüm, ne de görüşmeyi düşünüyorum. İstanbul’dan ev alıyorum. Bu düşüncemin nedeni de jübilemi Galatasaray’da yapmayı istemem. Sözleşmem 2010 yılına kadar sürecek. Bu saatten sonra hiçbir yere gitmeyi düşünmüyorum. Gaziantepspor ya da başka kulüplerle konuştuğum yönündeki iddialar ise tamamen yalan.