typhlosion Kulübümüz’den Açıklama Bazı basın yayın organlarında yayınlanan haberlerde yer alan, Başkanımız Sayın Yıldırım Demirören’in Fortis Türkiye Kupası final maçında Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Aziz Yıldırım için “Elini sıkmam
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: bart_ sıksa ne olurki? sıkmasa ne olur? aynen:) el sıkınca illaki dost mu oluyorsun? bu açıklama içinde biraz geç kaldı bence... (tabi ilk haber yalansa)