Arkadaşlar uzun zamandır düşünüyorum ve sonunda buldum en güçlü takım R.Madrid ya sizce ne?
**e heralde REAL MADRİD,yıldızlar karması...;)**
Bence GALATASARAY
Orjinal Mesajı Yazan: salyil Bence GALATASARAY
Orjinal Mesajı Yazan: salyil
Biraz,hatta fazlaca saçmaladınn:D
Evet bencede yok Şalvarspor
böyle saçma ve alaycı msj yazmayalım konuya uyalım,tadı çıksın !
chelsea
Pardon bi daha olmaz:(
Bence rest of world de fenerbahçe avrupada tabiki milan...:p
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: