Forum yönetici gsli arkadaş..
Şu ukalalığı bir kenara bırak..
Biz size her sezon tokadı yapıştırıyoruz.(Tromsö gibi):D
Daha hala avrupa diyosun.
Siz 3 senedir avrupada yoksunuz.???
Neden hala Avrupa diye ötüp duruyorsun??
Ayrıca o seviç gösterileri bir bakıma Şampiyonluk kutlamasıydı..Sırf gsyi yendi diye yapılmadı...:S