Arkadaşlar Antalyaspor ile Bursanın ezeli rakip olduğunu herkes biliyor. Bursa asla o maçı satmaz. Gs il Fb maçları nasıl birer derbi ise Antalya - Bursa maçlarıda o şekilde birer derbi niteliğindedir. Lütfen Antalyasporun başarısını çekemeyenler Antalyaspora çamur atmasın. Bu sezon Antalyasporun 1 puanında bile şike yok. Çamur at izi kalsın düşüncesi ile Türk futbolu bir yere gelemez.