Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe
Bak ne güzel gerçek taraftar nasıl olunur açıklamışsın. Ben öyle bir Beşiktaşlıyimki tüm fenerlilere karşıyım diyosan (capoxfile gibi) sen Beşiktaşlılığa hakaret ediyosun demektir.Tabiki banane kim nasıl taraftarsa taraftar.Arkadaş farkında olmadan Beşiktaşlılığı küçük düşürmüş.Fenerlilere karşıysan Beşiktaşlısın mantığı.Buna bir Beşiktaşlının karşı çıkmasını isterdim ama Beşiktaşlı olanlar okumamış heralde.
Benim hiç biyerde ben tüm gslilere , bjk lilere karşıyım çünkü ben Fenerbahçeliyim dediğimi gördün mü? Sen diğer takımları tutanlara karşı saygı duymuyorsan tüm fenerlilere karşıyım diyosan nasıl gerçek taraftar olabilirsin ? Benim söylediğim bu.
Ayrıca capoxfile'in kendini savunmaması ve senin onu savunmanda dikat çekici :) (ilk mesajı yazdığım sıralarda online'dı ama görmemişte olabilir)
Sevgili Nobre kardeşim, öncelikle Benim nekadar Beşiktaşlı olup olmadığımı söylemek yada eleştirmek sana DÜŞMEZ kardeşim kusura bakma... Ben Beşiktaşı asla küçük düşürmedim, düşürmem de.. Ha Beşiktaşa karşı nezaman biri hakaret eder ise emin ol ki bu forumda İlk Ben karşısına çıkar Takımımı gerektiği gibi savunurum,(başkasının nekadar takımını sevip sevmediği yada kendi takımını küçük düşürdüğü umrumda değil)... Evet ben 81 doğumluyum ve yaklaşık 20 senedir Beşiktaşı takip ettiğim düşünülürse bu demek oluyodur ki ben 20 senedir de fenerbahçe ve galatasaraya (Avrupada hariç) karşıyım dır doğal olarak, çünkü futbol bir rekabet, ama ben durup dururken saygısızlık edip karşı takıma, siz şölesiniz, bölesiniz demem... Ama takımıma haksız hakaretler geldiyse ozaman ben de doğal olarak karşı takımı eleştiriim... Ben o mesajda dedim ki, BEn fanatik bir Beşiktaşlı olmama rağmen, ve fenere karşı olamama rağmen (sen de öylesin,Bjk yada gs ye karşı deil misin?) fener taraftarına yapılanlar beni fazlasıyla üzmüştür... Emin ol ki İnönüye gelirken de öle bi olay olsaydı ben yine üzülürdüm, çünkü bu taraftarın çektiği çileyi fazlasıyla biliyorum, Eskişehirde okuyorm 4 yıldır ve ayda en az 2 maçına gidiyorum BJk nin, o yollarda Ki herkes yazmış topikte sona paralaını o bilete veren arkadaşlar var ve buna rağmen 18 saatlik yoldaan sen geri çevriliyosun bu ne demektir ya?Ben bunlara fazlasıyla üzüldüm.Sen burda Beşiktaşı küçük düşürdüğümü nerden çıkarttın anlamadım...Tribün liderleri hepsi birbirlerini fazlasıyla tanıyor, sürekli iletişim içinde oluyolar, aralırında 90 dk dışında karşılıklı bir şey olduğunu hiç görmedim.. başta yöneticiler, ve tabi medyamız olayları kışkırtıp aralarına fesat sokuyolar bu taraftarların... Fenere karşı olmam Beşiktaşı küçültmekse ??? kusura bakma ama senin de futboldan anlamadığını düşünürüm... Fener olmasaydı, galatasray olmasaydı BEŞİKTAŞ olamazdı, bu rekabet olmasaydı BEŞİKTAŞ olamazdı... TSL de diğer 17 takımın hepsine karşıyım, benim için önemli oaln Beşiktaşımdır... Ama avrupada, Arsenali,milanı,reali,dortmundu yenerken cimbomu alkışarım, manchesteri, psv yi yenerken feneri alkışlarım...
" İŞTE BÜYÜK BEŞİKTAŞ LILIK BUDUR "