Deplasmanlı Sutopu 1. Ligi'nin 12. maçında Galatasaray Sutopu A Takımı, ODTÜ ile karşılaştı. Ortadoğu Teknik Üniversitesi Havuzu'nda oynanan karşılaşmadan takımımız 16-8 galip ayrıldı.
Galatasaray Sutopu A Takımı, Deplasmanlı Sutopu Ligi'nde oynadığı 12 karşılaşmayı da kazandı. Attığı 183 gole karşılık, 51 gol yiyen takımımız normal sezonun bitimine 2 karşılaşma kala namağlup liderliğini sürdüryor.