Trabzon deplasmanında Trabzonspor'u 3-2 mağlup ederek şampiyonluk kapısını adeta aralayan takımımız, İstanbul'da "Şampiyon" gibi karşılandı. Sabaha karşı Sabiha Gökçen havalimanına gelen takımımızı yüzlerce taraftarımız karşıladı. Taraftarlarımız "İki kupayı getirin bize, canımızı verelim size" ve "Şampiyon Fenerbahçe" tezahüratları ile havalimanını inletti. Uzun süre otobüse binemeyen Futbolcularımızın mutluluğu ise görülmeye değerdi. Takımımızın Havalimanı'ndan Samandıra tesislerimize hareketi ile birlikte konvoylar oluşturan taraftarlarımız, takımımıza yol boyunca eşlik ederek Samandıra tesislerimize kadar geldi. Burada da sloganlarını sürdüren taraftarlarımız adeta Şampiyonluk kutlamalarının provasını yaptı!
İşte muhteşem karşılamanın resim kareleri...









helal olsun gecenin bi köründe orada toplanan yüzlerce renkdaşıma.Hakettiğimiz şampiyonlugu resmi olarak kazandıgımız gün bağdat caddesinde olmak vardı...