speed59 bir kere ugur yıldırım 2006 da türk değil hollandalı bunu da söliiim hem nasıl türk oluyo ya bunu bana açıklasana :)
eLanvitaL ya oyuncular belli bir süre geçince kendiliğinden türk oluyo örneğin bu süre 3-4-5 yıl gibi değişiyo oyuncuya göre
exiting uğur yıldırım türk deil ama türk pasaportu var yani çifte vatandaş gibi .... yabancı sınırımı işgal etmiyo yani oyuncuların nasıl türk olduklarını arkadaşlarımız daha önce yazmıştı bi kaç sayfa geri giderek bunlara ulaşabilirsin
gAsLaN bazen ilk aldığındada oluyo , ben boştaki 2 adamı almıştım hemen türk oldular , bide oynuda keşke şey olsa , oyunculara istekte bulunsan türk olurmusunz diye , yada başka ligteysen o uyruğa geçmesi gibi
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: gAsLaN oyunculara istekte bulunsan türk olurmusunz diye , yada başka ligteysen o uyruğa geçmesi gibi çok saçma olur, zaten bu kurallar sadece oyunda yok, tsl de 5 yıl bir futbolcunun araklıksız oynaması lazım ardından alabiliyor vatandaşlıgı ;)