miko666 BENDE VAR BIR IKI TANE AMA HOSUMA GITMIYOR BEN ISTIYORUM MENEJER MODUNDAKI MESAJLAR GAZETELER VS. TURKCE OLSUN AMA YOK BULAMADIM SIZDE VARSA HABER EDIN LUTFEN BEKLIYORUM ..
[ BдHдBдBд™ ] Nano Detailedin yapımcıları yakında yayınlayacaklarını söylüyorlar,bence onları bekle..;)
seklinoglu_13 Orjinal Mesajı Yazan: BaHaBaBa_a Nano Detailedin yapımcıları yakında yayınlayacaklarını söylüyorlar,bence onları bekle..;) evt ark. doru soluo ben ce deeeeee
bjkaan_93 bende varda neredeyse herşey türkçe gazetelerin bazılarrı ve mesajların bazıları türkçe o kadar...
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: ogalican92 eee hani nerde yaf:(eskiden daha çabuk olurdu bu işer:P Arki öyle %100 türkçe şak diye olmuyo heralde..beklicen biraz .