arkadaşlar world cupu yükledim bir sorunla karşılaştım.world cup qualification moduna giriyorum örneğin brazilya yı seçip maç yapıorum fakat save yapıp ana menüye çıkınca ana menüde tuşlar işlemior ne yukarı gidior nede secilior bende mecburen oyundan cıkmak icin alt+ctrl+delete yapıorum acaba bu sorunu nasıl cozebiliriim..yardım eden olursa cok memnun olurum simdiden tesekkürler.