Sokakta yürüyorsunuz;
Bir adam ve kadının kavga ettiğini görüyorsunuz..Sonra adam kadını dövmeye başlıyor..
Siz sadece olayları uzaktan izliyorsunuz...
*Gidip ayırırmısınız yani kadına yardım edermisiniz?
*Yada başınıza bela almaktan mı çekinirsiniz?
Kadının "o benim kocam döverde severde" demesini göze alıyorsanız tabi