ysf1903 Orjinal Mesajı Yazan: Starbury Önce dua ederim sonra başlarım fantezi dolu hayaller kurmaya dua ettikten sonra da ilginç olur yani fantezi dolu hayaller:D :D :D :D
Sharp` Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm yatmadan önce gözümü kapatırım.. :D:D:D O yattıktan sonra olmasın? :d Uyumadan önce deseydin eywallah :D
KeRm **Dua ederim sonrada yatağa girip sevdiğimin ne yaptığını düşünürüm onu düşünürüm ve yarın nasıl kestirceğimi düşünür.Yarına plan yapar yatarım.**
el Nino9 Genelde benimde kurduğum hayaller sevdiğimin üzerinedir rapboyz enya nın müziklerini dinlerim 3 dakikaya uyurum..Enya nın müziklerini tavsiye ederim 2 şarkı geçemden uyutuyor :) Inanc58 aynen. artı bide müzik dinlerim. el Nino9 Yatağın içine girip kitap yada uykusuz Dergimi alıp okurum bir kaç sayfa sonra gözlerim kapanmaya başlayınca kitabı bırakır ışığı kapatırım.Bu sefer uykum kaçar bende hayaller kurarım sonrasında gözümü açtığımda zaten sabah oluyor KeRm Aynen abi banada oluyor.Kitap okurken uyuyorum sonra kalkıp ışığı kapatırken uykum kaçıyo bende TV izliyorum arada bir.:) Ozan JK TV başında uyuyakalır saat 4 gibi uyanırım Sora ders programına göre en az 3 saat daha uyurum eskisi gibi özel birşeyler yapmıyorum.Kafayı vurdummu gözler gidiyo anında. D.V.S 7 **Uyuduğum zaten 4-5 saat uyku. Bi de öncesinde bişeyler yaparak vakit kaybedemiyorum. :) Benimde Ozan abi gibi kafayı vurdum mu gidiyor gözler.** cimboom Ben valla kiz arkadasimla mesajlarim baktim olmadi gözlerimi kapatarak hayaller kurmaya baslarim gözlerimi actigimda ise sabah olmus =) crdsa Yatmadan önce bilgisayarı kapatırım. venomX kafayı vurup yatarım yada yarın tatilse ceple uğraşarak uyurum Degeon Tuvaletimi yaparım. .NecromanceR. Dua ederim. Ali GEMICI ***Alem Fm de Zeki yi dinlerim ( Matrax ) yada kitap okurum .*** MaDkiLL Yatağa girerim, 15-20 dakika bir sağa bir sola dönüp dururum. Sonra da dalarım... « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
rapboyz enya nın müziklerini dinlerim 3 dakikaya uyurum..Enya nın müziklerini tavsiye ederim 2 şarkı geçemden uyutuyor :)
Inanc58 aynen. artı bide müzik dinlerim. el Nino9 Yatağın içine girip kitap yada uykusuz Dergimi alıp okurum bir kaç sayfa sonra gözlerim kapanmaya başlayınca kitabı bırakır ışığı kapatırım.Bu sefer uykum kaçar bende hayaller kurarım sonrasında gözümü açtığımda zaten sabah oluyor KeRm Aynen abi banada oluyor.Kitap okurken uyuyorum sonra kalkıp ışığı kapatırken uykum kaçıyo bende TV izliyorum arada bir.:) Ozan JK TV başında uyuyakalır saat 4 gibi uyanırım Sora ders programına göre en az 3 saat daha uyurum eskisi gibi özel birşeyler yapmıyorum.Kafayı vurdummu gözler gidiyo anında. D.V.S 7 **Uyuduğum zaten 4-5 saat uyku. Bi de öncesinde bişeyler yaparak vakit kaybedemiyorum. :) Benimde Ozan abi gibi kafayı vurdum mu gidiyor gözler.** cimboom Ben valla kiz arkadasimla mesajlarim baktim olmadi gözlerimi kapatarak hayaller kurmaya baslarim gözlerimi actigimda ise sabah olmus =) crdsa Yatmadan önce bilgisayarı kapatırım. venomX kafayı vurup yatarım yada yarın tatilse ceple uğraşarak uyurum Degeon Tuvaletimi yaparım. .NecromanceR. Dua ederim. Ali GEMICI ***Alem Fm de Zeki yi dinlerim ( Matrax ) yada kitap okurum .*** MaDkiLL Yatağa girerim, 15-20 dakika bir sağa bir sola dönüp dururum. Sonra da dalarım... « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
el Nino9 Yatağın içine girip kitap yada uykusuz Dergimi alıp okurum bir kaç sayfa sonra gözlerim kapanmaya başlayınca kitabı bırakır ışığı kapatırım.Bu sefer uykum kaçar bende hayaller kurarım sonrasında gözümü açtığımda zaten sabah oluyor
KeRm Aynen abi banada oluyor.Kitap okurken uyuyorum sonra kalkıp ışığı kapatırken uykum kaçıyo bende TV izliyorum arada bir.:)
Ozan JK TV başında uyuyakalır saat 4 gibi uyanırım Sora ders programına göre en az 3 saat daha uyurum eskisi gibi özel birşeyler yapmıyorum.Kafayı vurdummu gözler gidiyo anında.
D.V.S 7 **Uyuduğum zaten 4-5 saat uyku. Bi de öncesinde bişeyler yaparak vakit kaybedemiyorum. :) Benimde Ozan abi gibi kafayı vurdum mu gidiyor gözler.**
cimboom Ben valla kiz arkadasimla mesajlarim baktim olmadi gözlerimi kapatarak hayaller kurmaya baslarim gözlerimi actigimda ise sabah olmus =)