caSpiO Arkadaslar oyunu aldim ama oyuncularin ismi menunun cogu japonca bunu en kolay sekilde nasil ingilizceye cevirebilirim ne yapmam gerekir yol gösterebilirseniz cok sevinirim tesekkurler...
sacha dostum nete bak fernando patch olması lazım onunla ingilizceye cevirebilirsin ve bu arada winning eleven 10 çok süper olmuş....
mustea http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=63234&pagenumber=1&perpage=10 boşunamı konu açtım bilmiyorum valla :(
schumi bende dvd yazıcı olmadığı için, option files dosyası cue formatında cd'ye yazdırıp, memory karta yükledim. Takımlar, futbolcu isimleri ingilizce oldu en azından.