Bak yazıyorum kardeşim
-Fifa06 yı silip baştan kurarsanız daha temiz olur eski yamaları silmek için
-Oyun sistemimizde yüklü ise Part1.exe yi çalıştırıyoruz.Dosya yoluna oyun nerede ise oradaki fifanın **içindeki dat klasörünü** gösteriyoruz.
-yalnız bu part1 -2-3 aynı yerde olmalı . Kendisi yükler
-Yükleme bitince Fathbuilder açılır.Build butonuna basıp bir mesaj gelmesin bekliyoruz.
-Mesaj gelince tamam diyoruz ve kapatıyoruz.Şimdi yükledik sıra geldi son işleme
-Belgelerim klasörüne girip FIFA06 klasörünü siliyoruz.
-Ve Oyuna giriyoruz...