miko666 bu yamanin kurulumu nasil ayri bir dosyayami kuracaz yoksa fifanin icinemi detayli bir sekilde kurulumu anlatirmisiniz bun kuruyom uygulamada hata veriyor yardimlarinizi bekliyorum ..
montecarlomen hyr ama aynı sürücü içine yapmalısın. yani dyelimki d:' de sende cc yi d:'ye kur birde sıfırdan yaparsan yani ilk kez oynayacağın zaman sil oyunu yeniden yükle o zaman kur. herşeyi detaylı düşün öyle değiştir çünki save ler çalışmıyor
miko666 tamam kardes tesekkur ederim birde oyle deneyim bakalim ne olacak olmazsa yardilarini bekliyorum eyvallah
The Patriot bak bu programın çalışması için bilgisayarında Microsoft .Net Framework programının olması lazım