LuNaT1C ya millet 7.5i indrdim kurdum yine aynı hata yine açılmıyor yardım edebilecek avrmı herkeste bölemi :( edit: evet şu an girebiliyorum sorun kalktı.
Shevchenko arkadaslar msn'e girmek istedigimde 80048820 hatasını veriyor. ilk sayfadaki söylenenleri yaptım ama aynı hata kodu yine geliyor. :( çözümünü bilen varsa yardım bekliyorum.tşkler