ariturka Arkadaşlar Galatasaray'ı 4-0 yendiğimiz maçın klip versiyonunu yaptım, bence çok güzel bir video oldu, umarım beğenirsiniz... http://rapidshare.de/files/19198426/Fenerbahce.rar.html