arkadaşlar we10 torrenti çektim 1.5 gb ve 31 parça zip halinde, sonra bunları alcohol yardımıyla açıp içindeki iso çıktı, hatta ingilizce fernando 3.99 patchide çektip yaptım, ama nasıl dvd ye yazıcam? nero ile 2x de yazıyorum olmuyo nasıl ne şekilde sorunsuz bi şekilde yazabilirim dvd? ye dvd'lerin markasıda philips... yardımlarınızı acil bi şekilde bekliyorum... ufak bir püf noktasımı var?