R2R senden bir ricaam olacak şu senin scn avatarındaki formandan banda yapabilirmisin üzerinde Command yazsın eğer öle olmazsa Ümit bide şu üzerinde Scn yazıyo ya Fenerbahçe yazabilirsen yaz lütfen ok mu yapaibilrmisin ordaki R2R yazısı yerne Ümit veya Command yaprsan sevinirim