sedatoflaz maç bitince ana menüye dön veya digerlerini seçiyorum yine donuo uptade v1.yükledim yardım bekliyoruz arkadaşlar
[ BдHдBдBд™ ] Valla bendede olduydu,ama anladığım bi şekilde düzeldi. Zaten boşver fifayı..NBA'e Takıl...!
[ BдHдBдBд™ ] yamayı söylendiği gibi ve bidaha kur,BeniOku dosyasınındaki talimatlatı TAM olarak yerine getir başka çare yok gibi..
cj_melo ben tekrar kurdum ama olmadı nası olcak bendede oluo feneri alıom gas macında ana menu diom kalıoo öyle taraftar sesleri gelio habirree