arkadaşlar ben bunu fifa06 için söylemedim yani gerçekle bir bağlantı kurmak için söyledim. ama gerçekte gs 4-1-2-1-2 oynuyor yani 4 lü defans 1 önlib 2(1+1)sağaçıksolaçık 1 forvet arkası 2 santrafor değilmi yani gs gerçekte yanlışlık yapıyor diye düşünüyorum oyunda bile basit bir oyunda bile gol atmak ta zorlanıyorsunuz demek istedim yani amacım fifa06 yı anlatmak değilde gerçekte gs sisteminin yanlışlığını ortaya koymaktı ama hepinize tektek teşekkür ederim aslında bahsettiğiniz sistemlerinde bundan farkı yok asıl doğru sistem (reelde) 3-6-1 yani çiftönlibero sağaçıksolaçık çiftforvetarkası bir santrafor