RoadMonster İnanamadım ilk başta ama sona alıştım.Tam orta yapmaya gidiyorum adamda arkamdan gelio,şöle geriye pas veryim dedim adam topa kaydı top eline geldi!!! ve en direk serbest vuruş verdi.Bi an inanamadım.Defalarca replay yaptım.Top adamın eline harbi çarpıyo.EA grafik olmasada yavaş yavaş istediğimizi yapmaya başladı.
Gfb06 nihayet yapmışlarda daha bu elle oynama yıllar önce tif(this is football) oyununda vardı ancak mı düşündülerki bunu
Peshayat Evet yapmislar oo guzel, Bikere bende Pes deydim inanamadim Ronaldo Eliyle topu itti oyun devam etti hakem bissey dememisti:D
Canbomgs Evet bu özellik FIFA 06 dada vardı bunda biraz frikik yerleirindeki hataları da gidermişler FIFA 06 da çizgide olan faulu kaleye 35 metre uzaklıktaki bi yerde veriyodu.
ŞAHİNBEY abi elle oynama olayı güzel de bunun bi standartı olmalı. Yani elle oynama kontrolü bizde olmalı. Mesela çok kritik bi pası elle kestiğimizde hakem sarı ya da kırmızı göstermeli. Bildiğim kadarıyla fifa 06da elle oynama olayı genelde rastgele oluyodu
Legend_Ghost_2307 ya bende bişey sorcam hiç frikikten gol attınız mı ya deişik geldi amatör hepsinde denedim ataamadım ya şans yok _?
narcotik siz nediyonuz bende sol çaprazdan kaleye vurdum direkten döndü top gol attık diye sevindiler maç 2-0 ken 3-0 oldu replaya kaydetmedim ona yanıyom muahha:D