Serencebey Gazetesi'nin Ege Üniversitesi'nde düzenlediği ''Geleceğe Bakış'' adlı toplantıya katılan Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören, yine çarpıcı açıklamalar yaptı.. "Aziz Yıldırım önce saygı gösterecek sonra saygı görecek" diyen Demirören'in sözleri haberin devamında..
Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'den "Aziz Yıldırım benim Beşiktaş'ın başından gitmemi istiyor" iddiası..
Aziz Yıldırım'ın futbol Extra Dergisi'nin yarın piyasaya çıkacak sayısında yaptığı ''İkinci Başkan Murat Aksu olmasa, Yıldırım Demirören yönetimi gider'' sözlerini hatırlatan Demirören, şunları söyledi:
''Tabii ki, Murat Aksu benim yönetimimin temel taşlarından biri. Ama aslında bizim gitmemizi istiyor ki, karşısında taş gibi durmayalım... Önce kendisi saygıyı öğrenecek, sonra saygı görecek. Bir insan (ben) yerine (biz) demeyi öğrenemiyorsa, geldiği yerden çabuk gider. Önce Türk futbolu için sonra kulübümüz için çalışacağız''
''Beşiktaş taraftarının yüzde 99'u (Fenerbahçe olmasın da kim olursa olsun) der. Aslında benim sözlerim tam olarak öyle değildi. (Oynanan futbola göre Galatasaray olur) dedim. Fenerbahçe'yi de tebrik etmek lazım, harika bir futbolla Galatasaray'ı yendiler. Gerisi bizi ilgilendirmez''
''Beşiktaşlılık duruşunu bir adım ileri götürmek zorundayız. Hep sessizlik olmamalı. Tabii ki saygıdan vazgeçmeyeceğiz. Kavga gereken, mücadele gereken yerde de ilk ben çıkacağım''
''Çarşamba günü 4 sene sonra final oynayacağız, 8 sene sonra da kupayı kaldırmak bize nasip olacak''
"Biz ne yapsak manşet oluyor, onlar ne yapsa saklanıyor. Beşiktaş eğer başarılı olacaksa önce birlik, beraberlik sağlanmak zorunda. Medyadaki Beşiktaşlılar, Beşiktaş'ı korumak zorunda. Beşiktaş'a yapılan hakareti ön plana çıkarmak zorunda. Abdi İpekçi'de 15 dakika küfrediliyorsa, bunu saklamamak zorunda. Beşiktaşlılar takımını galeyana gelmeden desteklemeli''
"Sinan Engin yakın dostum ama maalesef kendisinin bir davası var. O dava bitene kadar Beşiktaş'a gelme şansı yok. Bittikten sonra konuşuruz''
"Beşiktaş'ta futbolculara taraftar baskısı diye bir şey olamaz. Ben de taraftarlıktan gelme bir başkanım."
''Kimsenin hayal edemeyeceği transferleri yaptık ama tutmadı. Futbolun cilvesi. Ancak gelecek sezon Tigana'yla, koşan, formasını terleten, yenilse bile gurur duyacağınız bir takım oluşturacağız. Hedefimiz 100. yılında şampiyonluğa ulaşan takım olmak''