arkadaslar ben arkadastan we turka 06 yı cd ye çektim ve benim pc ye yukledim ama belgelerim/konami/pes 5 klasörüne bir dosya atıyoduk ya onu almayı unutmusum lutfen we turka 06 sı bir baba yiğit bana o belgelerim konami ye atılan o dosyayı atabilirmi lütfen yardım eli uzatın bana ya upload edip linkini verin yada msn adresimi ekleyip ordan yollayın lutfen
msn adresim : burak_can_ist@hotmail.com
yardımlarınızı beklıyorum...