Armstrong06 ya arkadaşlar galatasaray we turka 06 da lig maçlarını real madridin stadında yapıyo fener bile kadıköyde yapıyo nasıl düzeltebiliriz lütfen yardım
sancar onu ancak editte ayarlayabilirsin eğer master lig oynuyosan ayarları yaptıktan sonra yeniden master lig kurmak gerekir .
Armstrong06 ben masterlig den kastetmedim normal türkcell süper liginde birde edit modunda stad değiştirelemiyor zaten stad alisamiyen olarak duruyor alisamiyensiz maçlar çok zor geçior ya
kara_kan_07 YAA KARDES BENDE AYNI DETTEN Bİ KONU ACMISTIM BAKALIM Bİ SONUC CIKACAKMI BLACK GOD BUNU OLUSTURAN KİŞİ O DAHA İİ BİLİR ASLINDA BENDE SINIR OLDUM GS MACI BARNEBEU DA OYNAYINCA YAA...
spencer Orjinal Mesajı Yazan: kara_kan_07 YAA KARDES BENDE AYNI DETTEN Bİ KONU ACMISTIM BAKALIM Bİ SONUC CIKACAKMI BLACK GOD BUNU OLUSTURAN KİŞİ O DAHA İİ BİLİR ASLINDA BENDE SINIR OLDUM GS MACI BARNEBEU DA OYNAYINCA YAA... +1 :D
kaptani deryal senin aklina basiiim onuda yapamıyosan ne işe yarıon oglm sen git kendini boğaz koprusunden at