safakos_55 arkadaşlar windows xp nin sp3 ü çıkmış die forumlarda okumuştum. eğer bir bilginiz varsa benimle paylaşırmısınız.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Benim bildigim, sp2 den sonra cikan updateleri toplamislar, sp3 diye dolasiyor nette. saten tüm service pack serisi güncelleştirmelerin birleştirilmesiyle oluşuo.3üde böle oldu şimdi vista ile bu service pack 1-2-3 ü birleştirip çıkarcaklar..
Gökhan Microsoft Sitesinde SP3 Hakkında Hiç Bir Bilgi Yok. Sizin Gördükleriniz 2-3 Yazılımcının Yaptığı Bir Update Olabilir.
03Gs1905 Microsoft'un resmi sitesinde okuduğum bir habere göre Vista çıktıktan 3 ay kadar sonra Service Pack 3 yayınlanacakmış..