mozdemir ya millet ben yeni versiyonu buradan indirdim masaüstüme de geldi rar. dosyası olarak açtım direkt programı yükledim belirttiği yeri hiç browse etmedim ve kendi kendine yükledi bitti.Ama hiçbir değişiklik olmadı oyunda bende v2. vardı hala oyun açılırken v2. olarak açılıyor yeni yamadan eser yok acil yardım istiyorum...
CRNL arkadaşım browse yapmadım diyosun.. Senin oyununun yüklü olduğu klasor farklı olabilir. Ya da yüklemenin belirttiği klasor farklıdır o ayarlamaları yapmalısın. Normal yeri c:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2006\Data\db\