marlboro man arkadaslar biken varsa yazsın bana boyle biryama varmıdır acaba aradım aradım bulamadın yardımcı olursanız sevinirim
CRNL Çünkü oyunun arayüzü ve datası çok iyi değil... Yani FM nin yanında sadece ufak bir oyun gibi durur
serjaninho yaa ben şuan 2011 deyim nasıl silimde fm ye geçim napim ben şimdi beyler ne diyosunuz öneri
amateur Turksportal'da oyunun kendi Türkiye resmi sitesinin açılacağını ve Türkçe yamanın orada yayınlanacağını okumuştum. Böyle bir site açıldı mı? Yamayı indireceğimden değil, siteyi merak ediyorum :).
marlboro man boyle bir site varda turkcesini yaptılarmı bilmiyorum herhalde yaparlar cunku her cm de yapmıslardı bunda yapmamaları biraz abes olur herhalde