cracks ulan guily sizi iddaada 1 maç yatırsa bi penaltı kaçırsa adama etmeeceiniz küfür futbolculuuna yapmayacaınız şey kalmas :p :D
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Balon... Ya düsünsene bi adam Barca'da oynuyor, bide cok iyi oynuyor. Sizce Türkiye'yemi gelir yoksa ispanyanin italyanin ingiltere kulüplerinemi? Pazar günü de bi gazetede okudum Aurelio'yla Luciano'yu alacaklarmis :D cok fotomac okuyosun kendini kaptırma :)
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Maalesef, Hürriyet :D zaten gazetelerin biri bin yalanla dolu :D
speed59 ya kardeşlerim ben de bi gsli olarak emin değilim ama adnan babamız parayı basarsa alırlar bu kadar basit bu işş... gsnin ne kadar büyük bi kulüp old. hepimiz biliyoruz fblilerde bjklilerde gerçi bjk kardeş kulüp ama......