Taraftar kurbanı
F.Bahçe bu sezon ne çektiyse taraftarının kötü tezahüratından çekti. Sezon başından beri oynadığı 31 maçta tam 29 kez ceza alan sarı-lacivertliler, Süper Lig’in ceza rekorunu kırdı. Bu 29 cezanın 16’sı, “Taraftarın kötü ve çirkin tezarühatta bulunması sebebiyle alındı. Yani Fenerbahçe’nin başını bu sezon en çok kendi taraftarı yaktı. Alınan cezalar yüzünden Futbol Federasyonu’na ödenen rakam ise neredeyse bir servet niteliğinde. En çoğu 55 bin, en azı 2 bin YTL olan para cezaları toplandığında ortaya 199 bin YTL gibi korkunç bir rakam çıkıyor.
Hep olay hep olay
F.Bahçe’nin aldığı cezalar sadece parayla sınırlı değil. Sarı-lacivertliler, son olarak V.Manisa maçında çıkan olaylar yüzünden alınan seyircisiz oynama cezasını bu sezon ikinci defa çekecek. 30 Temmuz 2005’teki F.Bahçe- Everton maçında bir taraftarın silahla vurularak yaralanması üzerine Kanarya, bu yıl evindeki ilk maçı olan Diyarbakır karşılaşmasını da seyircisiz oynamıştı. Futbol Federasyonu’nun verdiği cezalardan futbolcular da nasibini aldı. “Müsabaka hakemine hakaret ettiği gerekçesiyle 3 maç ceza alan Tuncay, F.Bahçe’nin 3.,4. ve 5. haftalarında oynadığı maçlarda forma giyemedi.
her fırsatda fb taraftarı küfür etmez kadıköyde küfür yok diyen arkadaşlar bu ne yaman çelişki.....