Merhaba SCN Yöneticeleri Size Bir Şeyler Sormak İstiyorum OGamede 16.Evrende Bir İttifak Açacağım ve Bu İttifağın Adının SCN Lakabının (Tag) Soccer Center Olmasını İstiyorum Buna İzin Verirmisiniz İzin Verirseniz Sevinirim.
Saygılarımla Ümit Anıl Dİlsiz